Verzending en bezorgen

Wij zorgen ervoor dat jouw bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd!

Verzendkosten

Voor elke bestelde 30kg komen er verzendkosten bij je bestelling. In Nederland wordt de eerste 30kg van je bestelling gratis thuisbezorgd bij een besteding vanaf 60 euro.

Wij versturen niet alleen binnen Nederland, maar ook naar andere landen binnen  Europa. Bekijk alle Europese landen waar wij ook naar versturen.

Nederland €5,95 Gratis vanaf 60 euro (voor de eerste 30kg)
België €6,99 Gratis vanaf 100 euro (voor de eerste 30kg)
Duitsland €6,99 Gratis vanaf 100 euro (voor de eerste 30kg)

Levertijd

Wij zijn er trots op dat 98,8% van onze bestellingen de volgende dag wordt geleverd. Bestel je voor 21:30 op een werkdag (en alle bestelde producten zijn op voorraad) dan wordt jouw bestelling dezelfde dag nog verzonden! 

Besteld op: Bezorg moment*
Maandag Dinsdag
Dinsdag Woensdag
Woensdag Donderdag
Donderdag Vrijdag
Vrijdag Zaterdag
Zaterdag Dinsdag
Zondag Dinsdag

* Bestellingen naar België en Duitsland kunnen een iets langere levertijd hebben. Dit is een indicatie. Wij blijven afhankelijk van de postbezorger.

Veelgestelde vragen over de verzending

Kan ik mijn bestelling volgen?

Als je een bestelling hebt gedaan kun die gemakkelijk volgen in jouw account. Ook krijg je een bevestigings e-mail met een traceercode en op de pagina met volg je pakket vind je ook direct informatie.

Onze bezorgservice stuurt in de ochtend een e-mail met daarin een tijdvak van één uur waarin het pakket wordt afgeleverd zodat je niet lang thuis hoeft te blijven.

Kan ik het aangeven als ik niet thuis ben?

Als je niet thuis bent, kun je dit doorgeven aan de vervoerder. Op de dag van levering sturen zij een mail waarin je het kunt aangeven. Dan is het mogelijk om neerzet toestemming te geven (Let op: met neerzet toestemming is de vervoerder niet meer aansprakelijk in het geval dat het pakket kwijt raakt na levering). Als dit niet lukt wordt het pakket afgeleverd bij een pakketpunt bij jou in de buurt. Soms wordt het pakket afgegeven bij de buren.

Wat gebeurd er als ik de bezorger heb gemist?
De bestelling wordt één keer op jouw adres aangeboden. Als je niet thuis bent, proberen ze het pakket af te leveren bij de buren of bij de dichtstbijzijnde parcelshop. Hier krijg je dan een e-mail van. Het pakket blijft 7 dagen bij de parcelshop liggen. Als je de bestelling niet ophaalt, wordt het automatisch naar ons teruggestuurd. Helaas moeten wij dan wel de verzendkosten in rekening brengen. Ook als de bestelling verzendkosten gratis waren.
Hangt de verzendtijd af van de gekozen betaling?

De meeste betalingsopties (zoals ideal) worden direct geverifieerd. Lees hier meer over op de pagina: Betalen en bestellen

Kan ik het bezorgadres wijzigen?

Je kan het adres wijzigen door telefonisch contact op te nemen met de klantenservice. Wij kunnen het adres aanpassen totdat de bestelling is ingepakt. Daarna kun je het adres aanpassen via de e-mail die je ontvangt van onze vervoerder met de verzendinformatie van jouw bestelling.

Kan ik een bezorgdatum kiezen?
De bezorgdatum kan niet aangepast worden tijdens het bestellen. Moet het pakket op een andere datum geleverd worden? Neem dan contact op met onze klantenservice door te bellen of mailen om een datum te bespreken. Wij houden dan je bestelling apart totdat we hem mogen versturen.
Kan ik mijn bestelling bij een pakketpunt laten bezorgen?

Op dit moment kun je de bestelling niet laten bezorgen bij een pakketpunt via onze webshop. Wel kun je via de e-mail van de vervoerder, die op de dag van levering naar je verstuurd wordt, het pakket naar een pakketpunt laten versturen.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Je kunt je bestelling afhalen in ons magazijn in Veenendaal. Ontdek meer informatie over het afhalen van bestellingen. Neem dan ook even een kijkje in onze showroom!

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen?

Ondanks dat wij 98% van de pakketten de volgende dag bezorgen, kan het zijn dat jouw bestelling langer onderweg is. Via volg mijn bestelling kun je de status van het pakket achterhalen. Is de status na 3 werkdagen niet gewijzigd, neem dan contact met ons op.

Heeft jouw bestelling een retourstatus? Laat dit ons zo snel mogelijk weten zodat wij je bestelling zo snel mogelijk opnieuw toe kunnen sturen.

Wat moet ik doen als mijn pakket beschadigd is bezorgd?

Zodra er iets mis is met jouw bestelling, ontvangen wij graag een fotovan het probleem en een overzicht van de inhoud van de doos. Zodat we je zo snel mogelijk verder kunnen helpen.

Verzenden buiten Nederland

Kippenhuis.nl verzendt alleen naar landen binnen de EU. De verzendkosten verschillen per land en er geldt een maximumgewicht van 30 kg per pakket. Staat het land waar je de bestelling naar toe wilt sturen er niet bij? Neem dan contact met ons op. We zoeken het voor je uit! 

Land Verzendkosten (per 30kg) Bezorgtijd*

België

€ 6,95 1 werkdag

Duitsland

€ 6,95 1-2 werkdagen
Luxemburg € 11,99 1 werkdag
Frankrijk € 19,95 2-3 werkdagen
Denenmarken € 15,95 2-3 werkdagen
Hongarije € 34,99 3-4 werkdagen
Oostenrijk € 15,95 2-3 werkdagen

*De bezorgtijd is een indicatie. Wij zijn afhankelijk van de vervoerder die voor ons de verzending bij jou thuisbezorgd.

Veelgestelde vragen over zendingen buiten Nederland

Betaal ik btw als buitenlands bedrijf?

Ja, als buitenlands bedrijf hoef je geen btw te betalen. Lees hier meer over op onze pagina Intracommunautaire levering.

Verzenden jullie ook naar landen buiten de EU?
Nee, op dit moment versturen wij alleen naar landen binnen de EU.

Contactopties

heroicons/solid/phone
Bel 085 044 0500 Ma t/m vr 10:00 - 17:00
heroicons/solid/mail
E-mail ons Voor al jouw vragen over onze webshop
heroicons/solid/video-camera