Volg je pakket
Volg jouw bestelling gemakkelijk met de service van onze vervoerder. Neem je 14 cijferige zendingsnummer (0511XXXXXXXX), te vinden in je bestelbevestiging e-mail, bij de hand en vul die op onderstaande website.
Zo kun je de huidige status van jouw pakket inzien. Voor meer informatie kun je de corresponderende postcode invullen. Daarmee kun je de bezorgopties wijzigen en de verwachte aflevertijd zien.
Ondanks dat wij 98% van de pakketten de volgende dag bezorgen, kan het zijn dat jouw bestelling langer onderweg is. Via de bovenstaande knop kun je de status van het pakket achterhalen. Is de status na 3 werkdagen niet gewijzigd, neem dan contact met ons op.
Heeft jouw bestelling een retourstatus? Laat dit ons zo snel mogelijk weten zodat wij je bestelling zo snel mogelijk opnieuw toe kunnen sturen.
<
In het weekend is ons magazijn gesloten. Pakketten die in het weekend (na vrijdag 21:30) worden besteld, worden op maandag verwerkt en verzonden. Waarschijnlijk wordt jouw bestelling dan op dinsdag bezorgd. Meer informatie kun je vinden bij verzenden en bezorgen.
Soms wordt het pakket op een onhandige plaats in de tuin gezet of bij de buren afgegeven zonder bericht. Dat is niet de bedoeling maar niet geheel onvermijdelijk. Neem een kijkje in je tuin en als je niets vindt laat het onze klantenservice weten. Wij gaan direct aan de slag voor je!
Als het niet gelukt is om het pakket bij je thuis af te leveren, kan het pakket zonder communicatie bij een parcelshop terecht zijn gekomen. Dat is niet de bedoeling maar niet geheel onvermijdelijk. Door het pakket via DPD op te zoeken kun je de betreffende parcelshop vinden en het pakket ophalen.
Via bovenstaande knop "volg jouw pakket" kun je de status van de zending inzien. Na het invullen van je postcode op de website van onze vervoerder krijg je in het overzicht verschillende opties te zien. Zo kun je: Het afleveradres wijzigen, neerzet toestemming geven of het pakket bij een parcelshop laten afleveren.