Garantie bij Kippenhuis.nl
Is je bestelling beschadigd aangekomen of na normaal gebruik kapotgegaan en wil je je beroepen op de garantie? Geen probleem, wij lossen het op! Neem contact met ons op via onze klantenservice. Daarbij wordt er gevraagd om foto’s te sturen per mail van kapotte producten en andere benodigde informatie om je zo goed mogelijk te kunnen helpen.
Wanneer heb ik garantie:
- Als je bestelling beschadigd of defect geleverd is.
- Als de productomschrijving niet overeenkomt met het product.
- Als het product defect gaat binnen een bepaalde tijd.
Wij geven minimaal 1 jaar garantie op de producten uit ons assortiment. De garantie is geldig op voorwaarde dat je het product gebruikt waarvoor het bedoeld is, en normale slijtage en juist gebruik niet worden overschreden.
Mail onze klantenservice met je bestelnummer, foto en de klacht.
Dat is niet de bedoeling en willen ze graag zo snel mogelijk voor je oplossen. Stuur ons alsjeblieft een foto van je bestelling waarop de complete doos van de bestelling te zien is en een foto van het beschadigde product. Via onze klantenservice vind je onze contactopties.
Bij een klacht over Kippenhuis.nl of een product willen we je graag verder helpen. Pas als het probleem bij ons bekend is, kunnen we wat voor je betekenen. Gebruik hiervoor de contactpagina. Denk je dat dit niet helpt, dan kun je het probleem melden bij de Europese online geschillenbeslechting. Hier kunnen zowel ondernemers als consumenten hun klacht en geschillen melden.