Garantie bij Kippenhuis.nl
Is je bestelling beschadigd aangekomen of na normaal gebruik kapotgegaan en wil je je beroepen op de garantie? Geen probleem, wij lossen het op! Neem contact met ons op via onze klantenservice. Daarbij wordt er gevraagd om foto’s te sturen per mail van kapotte producten en andere benodigde informatie om je zo goed mogelijk te kunnen helpen.
Wanneer heb ik garantie:
- Als je bestelling beschadigd of defect geleverd is.
- Als de productomschrijving niet overeenkomt met het product.
- Als het product defect gaat binnen een bepaalde tijd.
Wij geven minimaal 1 jaar garantie op de producten uit ons assortiment. De garantie is geldig op voorwaarde dat je het product gebruikt waarvoor het bedoeld is, en normale slijtage en juist gebruik niet worden overschreden.
Mail onze klantenservice met je bestelnummer, foto en de klacht.
Mijn bestelling is beschadigd bezorgd.
Mijn bestelling is incompleet bezorgd.
Zijn er kosten verbonden aan de garantie service?
Kan ik de garantie overdragen?
Bieden jullie verlengde garantie aan?
Ik heb een klacht over Kippenhuis.nl